Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A1
0:30:00
1 Ποιο από τα παραπάνω εμπίπτει σε νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις;Α Διαφήμιση οινοπνευματωδών ποτώνΒ Οι ηλεκτρονικές πληρωμές σε e-shopΓ Η συνομιλία μέσω messenger
Το Α και το Γ
Το Β και το Γ
Το Α και το Β
Το Α και το Β και το Γ
2 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει ένα παράδειγμα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ περιεχομένου όπου φωτογραφίες διασημοτήτων και ζώων χρησιμοποιούνται συνοδευόμενες από χιουμοριστικό κείμενο;
Μαρτυρίες.
Μίμημα (meme).
Λευκές βίβλοι.
Οδηγοί (guides).
3 Ποιο από τα προτεινόμενα είναι παράδειγμα συστήματος περιεχομένου (CMS);
Microsoft Word
WordPress.com
Twitter
Facebook
4 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει μια μέθοδο προώθησης του ιστότοπού σας;
Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες κατά την αναζήτηση του προϊόντος σας στο Διαδίκτυο.
Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες περιλαμβάνουν εναλλακτικό κείμενο (alt text) για άτομα με προβλήματα όρασης που χρησιμοποιούν συσκευές ανάγνωσης οθόνης.
Ο ιστότοπός σας έχει μια σελίδα Υπηρεσιών που περιγράφει τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα στον πελάτης.
Μοιραστείτε συνδέσμους (links) στο περιεχόμενό σας σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης από τα προσωπικά σας προφίλ και ενθαρρύνετε άλλους χρήστες να κοινοποιούν τους συνδέσμους του ιστότοπού σας.
5 Σε ποια στοιχεία του κώδικα της ιστοσελίδας σας ΔΕΝ μπορείτε να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά για SEO;
Επικεφαλίδες
Κουμπί υποβολής φόρμας
Διευθύνσεις URL
Εναλλακτικό κείμενο
6 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
LinkedIn
Instagram
YouTube
Twitter
7 Ποιος από τους παρακάτω όρους χρησιμοποιείται για την περιγραφή ενός λογαριασμού σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης;
Καρφίτσωμα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Δημοσίευση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Προφίλ κοινωνικής δικτύωσης.
Tweet κοινωνικής δικτύωσης.
8 Η ετικέτα θεματολογίας (hastag) είναι:
Ένας τρόπος για να αντιδράσετε σε δημοσίευση.
Μια αναδημοσίευση περιεχομένου από άλλα προφίλ.
Μία λέξη ή φράση της προηγείται το σύμβολο #.
Ένας τρόπος για ένα κοινό για να εκφράσει τη συμφωνία του με μια δημοσίευση.
9 Για ποιο λόγο είναι χρήσιμη μια υπηρεσία διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Για τη διαχείριση αρχείων πολυμέσων στον σκληρό σας δίσκο.
Για την αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών στο Διαδίκτυο.
Για τη μεταφόρτωση αρχείων στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό αποθήκευσης.
Για τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης σε πολλαπλές πλατφόρμες.
10 Τα άτομα που θεωρούνται _____ ενδέχεται να είναι ανοικτοί σε κριτικές προϊόντων και μερικές φορές σε χορηγούμενες προωθητικές ενέργειες.
κοινό – στόχος
κριτές
ακόλουθοι
διαμορφωτές κοινής γνώμης
11 Ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση, εάν ένας πελάτης δημοσιεύσει ένα σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παραπονιέται για το προϊόν σας;
Αγνοήστε το σχόλιο.
Απαντήστε στο σχόλιο διαφωνώντας.
Απαντήστε στο σχόλιο γρήγορα και με τον κατάλληλο τρόπο.
Διαγράψτε το προφίλ σας στο κοινωνικό δίκτυο.
12 Ποιο από τα παρακάτω είναι πλατφόρμα για μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM);
Google Display Network
Facebook Ads
Google Ads
Ads Manager
13 Ποιο από τα παρακάτω αναφέρετε σε πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Constant Contact
YouTube
Google Ads
Facebook
14 Ποιος από τους παρακάτω όρους περιγράφει ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο να λειτουργεί σε κινητές συσκευές, όπως έξυπνο τηλέφωνο (smartphone) και tablet;
Ετικέτα (Tag)
Εφαρμογή (App)
Δημοσίευση (Post)
Κατέβασμα (Download)
15 Ποιο από τα παρακάτω αποτελεί περιορισμό του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Ευκολότερη παρακολούθηση και μέτρηση της προόδου.
Προσφορά υπηρεσιών σε πελάτες κινητής τηλεφωνίας.
Χρονική δέσμευση για να το διαχειριστείτε επαγγελματικά.
Υψηλότερη εμπλοκή σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
16 Ποιο από τους παρακάτω όρους αναφέρεται σε περιεχόμενο που διαδίδεται γρήγορα και ευρέως μέσω του Διαδικτύου;
Memes
Viral
Recommendations (Συστάσεις)
Testimonials (Βίντεο-μαρτυρίες)
17 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί γνωστό πάροχο πλατφόρμας και υπηρεσιών ανάλυσης ιστότοπων;
Crazy Eggs
Constant Contact
Moz
Google Analytics
18 Η παρακολούθηση ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται ως:
Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Insights)
Αναλυτικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Insights)
Αναλυτικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Analytics)
Στατιστικά Στοιχεία Μέσων Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Insights)
19 Το ποσοστό των συνολικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παραδόθηκαν με επιτυχία στα εισερχόμενα των παραληπτών αναφέρεται ως:
Ποσοστό αποστολής
Ποσοστό ανάγνωσης
Ποσοστό ανοίγματος
Ποσοστό παράδοσης
20 Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία διαδικτυακής διαφήμισης;
Η συγκέντρωση στατιστικών στοιχείων των διαδικτυακών διαφημίσεων.
H διαδικασία παρακολούθησης και ανάλυσης της απόδοσης των διαδικτυακών διαφημίσεων.
Η γραφική απόδοση αναλυτικών στοιχείων των διαδικτυακών διαφημίσεων.
Η πολιτική ανάλυση της απόδοσης των διαδικτυακών διαφημίσεων.
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή