Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A2
0:30:00
21 Ποιο από τα ακόλουθα περιγράφει την τεχνική ψηφιακού μάρκετινγκ όπου υπάρχει επιβράβευση ενός ιστότοπου ή ατόμου για κάθε πώληση/ευκαιρία πώλησης που δημιουργεί ως αποτέλεσμα της προώθησης της επιχείρισής σας;
Μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate).
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM).
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μάρκετινγκ περιεχομένου.
22 Σε ποιο βήμα του σχεδιασμού της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ αναλύεται ο τρόπος κατανομής των διαθέσιμων χρημάτων σας σε διάφορες δραστηριότητες;
Στόχος
Πλατφόρμες
Προϋπολογισμός
Περιεχόμενο
23 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι μέσο κοινωνικής δικτύωσης;
Google
Joomla
LinkedIn
Twitter
24 Ποια σελίδα του ιστότοπού σας περιλαμβάνει την ιστορία της εταιρείας και των ιδρυτών της ή στοιχεία των σημερινών διευθυντών;
Υπηρεσίες / Προϊόντα
Ειδήσεις
Αρχική Σελίδα
Πληροφορίες για την Εταιρεία
25 Έστω ότι αναζητείτε πληροφορίες για ένα maxi φόρεμα δεξίωσης. Εάν στο Google την ώρα που πληκτρολογείτε το κείμενο αναζήτησης maxi φόρεμα εμφανιστεί η παρακάτω λίστα, ποιο αντικείμενο της λίστας ΔΕΝ θεωρείται αναζήτηση με φράση κλειδί (long tail);
maxi μαύρο φόρεμα
maxi φόρεμα για δεξίωση
maxi φόρεμα
maxi φόρεμα κόκκινο
26 Η αξιολόγηση μίας εκστρατείας μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων είναι;
Το τελευταίο βήμα στο σχεδιασμό και την εκτέλεση μιας εκστρατείας.
Το πρώτο βήμα στο σχεδιασμό και την εκτέλεση μιας εκστρατείας.
Μια συνεχής διαδικασία καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας.
Μια διαδικασία που είναι εκτός του σκοπού μιας τέτοιας εκστρατείας.
27 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι τύπος δημοσίευσης σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης;
Εκδήλωση
Δημοσκόπηση
Είδηση
Κοινοποίηση
28 Ποιος όρος περιγράφει ένα προσχέδιο δημοσίευσης που θα δημοσιευτεί αργότερα;
Συνδεδεμένη
Σχεδιαζόμενη
Προγραμματισμένη
Σχεδιασμένη
29 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα έναν διαμορφωτή κοινής γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δημοσιεύουν αρνητικά σχόλια στα προφίλ των διασημοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθούν πολλούς ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να βελτιώσουν την απήχησή τους.
Μπορούν να ωθήσουν το κοινό τους σε ενέργειες και συμπεριφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
30 Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί καλή πρακτική σχετικά με το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας;
Ονοματεπώνυμο δημιουργού ιστοσελίδας
Πολλές παραπομπές και συνδέσεις σε άλλες σελίδες.
Χρήση ημερομηνίας τελευταίας ενημέρωσης.
Χρήση κανόνων CSS
31 Ποιο από τις παρακάτω είναι μία τεχνική ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και της ορατότητάς του στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης μέσω πληρωμής και χωρίς πληρωμή;
Διαφήμιση προβολής.
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης.
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου.
32 Ποια από τα παρακάτω δεν είναι καλή πρακτική για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δημοσιεύετε όταν το κοινό-στόχος σας είναι συνδεδεμένο.
Δημοσιεύετε περιεχόμενο που είναι ελκυστικό για το κοινό-στόχο σας.
Σχεδιάζετε και δημοσιεύετε διαγωνισμούς για την ενθάρρυνση της αλληλεπίδρασης.
Δημοσιεύετε σε εκτενή και μη τακτικά χρονικά διαστήματα.
33 Ποιος από τους παρακάτω όρους χρησιμοποιείται συνήθως, για να περιγράψει τους επισκέπτες σε έναν ιστότοπο;
Εγγεγραμμένοι χρήστες
Απήχηση/Εντυπώσεις
Διαδικτυακή κυκλοφορία
Μετατροπές
34 Ο αριθμός των αλληλεπιδράσεων που έχουν οι χρήστες με μια δημοσίευση και μπορεί να περιλαμβάνει τον αριθμό των κλικ σε σύνδεσμο, των «Μου αρέσει», των σχολίων, των αντιδράσεων και των κοινοποιήσεων αναφέρεται ως:
Εμπλοκή
Τάση
Απήχηση
Προβολή
35 Ο αριθμός των κλικ που γίνονται σε μία διαφήμιση ονομάζεται:
Επιλογή
Σύνολο Επισκεπτών
Κλικ
Απόδοση Διαφήμισης
36 Ποια από τα παρακάτω αποτελούν πιθανούς περιορισμούς του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Είναι ακριβότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Για τη διαχείρισή του απαιτούνται σημαντικός χρόνος και πόροι.
Μπορεί να θεωρηθεί ως ανεπιθύμητο περιεχόμενο και να αγνοηθεί.
Είναι χρήσιμο μόνο αν οι πελάτες σας είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο.
37 Ποιες από τις ακόλουθες δηλώσεις σχετικά με την εταιρική ταυτότητα και το σχεδιασμό στο Διαδίκτυο είναι ΑΛΗΘΗΣ;
Τα λογότυπα, τα χρώματα και οι εικόνες πρέπει να είναι μοναδικά σε κάθε ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Η εταιρική ταυτότητα στο Διαδίκτυο πρέπει να συνάδει με την ταυτότητα εκτός Διαδικτύου.
Το περιεχόμενο πρέπει να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα του ατόμου που δημοσιεύει το περιεχόμενο.
Η εταιρική ταυτότητα πρέπει να είναι συνεπής σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια.
38 Ποιο από τα επόμενα θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε, για να κατασκευάσετε έναν ιστότοπο;
CMS
SEO
AUP
SEM
39 Ποιο από τα παρακάτω δεν πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά το σχεδιασμό του ιστοτόπου σας;
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-mail marketing).
Προσβασιμότητα (Accessibility).
Σχεδιασμός με γρήγορη ανταπόκριση (Responsive design).
Συμβατότητα με το πρόγραμμα περιήγησης (Browser compatibility).
40 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα τη βελτιστοποίηση μηχανής αναζήτησης (SEO);
Πληρώνετε, για να εμφανίζονται οι ιστοσελίδες σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Αυξάνετε την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Χρησιμοποιείτε μια μηχανή αναζήτησης για αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο.
Εξασφαλίζετε ότι οι ιστοσελίδες σας είναι πολύχρωμες και οπτικά ελκυστικές.
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή