Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A3
0:30:00
41 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης;
Ένα ηλεκτρονικό εργαλείο για την εγγραφή και επεξεργασία αρχείων πολυμέσων.
Ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον για τη δημιουργία ηλεκτρονικών δικτύων.
Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για τη δημιουργία ιστοτόπων.
Ένα ηλεκτρονικό εργαλείο για τη διαχείριση ημερολογίων.
42 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για μια κοινότητα ατόμων με παρόμοια ενδιαφέροντα;
Εκδήλωση
Ομάδα
Εταιρικό
Προσωπικό
43 Ένας τρόπος δημοσίευσης περιεχομένου στο προφίλ σας.
Ενημέρωση
Σχόλιο
Νέα
Δημοσίευση
44 Μια υπηρεσία που δημιουργεί και οργανώνει ανακοινώσεις, εντοπίζει και αναλύει δραστηριότητες που λαμβάνουν μέρος σε πολλαπλές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων αναφέρεται ως:
Οργάνωση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Υπηρεσία Δημιουργίας Ανακοινώσεων
Υπηρεσία Ανάλυσης Δημοσιεύσεων
Υπηρεσία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
45 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα το viral περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Είναι οποιοσδήποτε τύπος διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι οποιοδήποτε περιεχόμενο που διαδίδεται ευρέως και γρήγορα.
Είναι μια αξιολόγηση ενός προϊόντος από πελάτη.
Είναι περιεχόμενο προγραμματισμένο για δημοσίευση αργότερα.
46 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα μία πρόσκληση σε δράση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Είναι περιεχόμενο που κοινοποιείται ευρέως και γρήγορα.
Είναι μια κριτική ενός προϊόντος που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι μια εντολή προς ένα κοινό να ολοκληρώσει μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Είναι ένα αρνητικό σχόλιο που δημοσιεύτηκε από έναν δυσαρεστημένο πελάτη.
47 Ποιο από τα παρακάτω είναι πλατφόρμα διαδικτυακής διαφήμισης;
Google Ads
Google Display Network
Bing Ads
WordPress
48 Ποιος από τους παρακάτω όρους περιγράφει την επιλογή κάποιου να λαμβάνει μηνύματα μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Μη συναίνεση (Opt-out).
Κατάργηση εγγραφής χρήστη (Unsubscribe).
Υποβολή (Submit).
Συναίνεση (Opt-in).
49 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί επιλογή διαφήμισης μέσω κινητών συσκευών;
Αναζήτηση (Search)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media)
Προβολή (Display)
Περιοδικό (Magazine)
50 Το σύνολο των τεχνικών και τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές μέσω μιας σειράς διαδικτυακών καναλιών αναφέρεται ως:
Ψηφιακή Διαφήμιση
Δικτυακό Μάρκετινγκ
Διαφήμιση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
51 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα τον όρο Viral; Περιεχόμενο στο διαδίκτυο που _____.
έχει πολλά “μου αρέσει”.
διαδίδεται γρήγορα και ευρέως.
έχει αναδημοσιευθεί σε πολλές ιστοσελίδες ή λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
δεν το έχει δει κανένας.
52 Οι πηγές διαδικτυακής κυκλοφορίας από άλλους ιστοτόπους είναι γνωστές ως:
Διασυνδέσεις
Αναφορές
Συστάσεις
Πηγές
53 Ο πραγματικός αριθμός των ατόμων στα οποία έφτασε η δημοσίευση, γνωστή και ως εντυπώσεις αναφέρεται ως:
Τάση
Εμπλοκή
Απήχηση
Προβολή
54 Το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν παραδίδονται στα εισερχόμενα αναφέρεται ως:
Ποσοστό αποτυχίας
Ποσοστό μη-παράδοσης
Ποσοστό επιστροφής
Ποσοστό εγκατάλειψης
55 Ο αριθμός των εμφανίσεων μιας διαφήμισης σε έναν χρήστη ονομάζεται:
Αναλογία Κλικ/Εμφανίσεων (CTR – Click Through Rate)
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη (Conversion Rate)
Εντυπώσεις (Impressions)
Ποσοστό μοναδικών επισκεπτών (Unique Visitors Rate)
56 Η επιβράβευση ενός ιστοτόπου ή ατόμου για κάθε πώληση/ευκαιρία πώλησης που δημιουργεί ως αποτέλεσμα της προώθησης της επιχείρησής σας αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate)
Επιβράβευση Μάρκετινγκ
57 Ποιος από τους παρακάτω δεν είναι κατάλληλος τρόπος προστασίας της διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης;
Ορισμός επιπέδων πρόσβασης για το προσωπικό που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς λογαριασμούς της επιχείρησης.
Κατάρτιση πολιτικών σχετικά με το τι είναι κατάλληλο για τους διαδικτυακούς λογαριασμούς των επιχειρήσεων.
Παροχή άδειας πρόσβασης σε όλο το προσωπικό για την ενημέρωση των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.
Παροχή άδειας σε περιορισμένο αριθμό ατόμων για χρήση των διαδικτυακών λογαριασμών μιας επιχείρησης.
58 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τρόπο διαδικτυακής παρουσίας;
Κατάλογος Επιχειρήσεων
Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης
Ιστότοπος
Μηχανή Αναζήτησης
59 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο στοιχείο ενός ιστότοπου;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Αρχική Σελίδα
Πληροφορίες για την Εταιρεία
Προϊόντα / Υπηρεσίες
60 Ποια από τις παρακάτω τεχνικές δεν είναι τεχνική SEO;
Αποκτάτε ποιοτικούς συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας από ευυπόληπτες ιστοσελίδες.
Διαφημίζετε τον ιστότοπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Προσθέτετε συναφείς λέξεις-κλειδιά στον κώδικα της ιστοσελίδας σας.
Προσθέτετε συναφείς λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή