Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A4
0:30:00
61 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
LinkedIn
Instagram
YouTube
Twitter
62 Ένας τρόπος για να αντιδράσετε σε δημοσίευση.
Απάντηση
Σχόλιο
Ετικέτα
Παρακολούθηση
63 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης;
Hootsuite
IFTTT
SocialManagement
Buffer
64 Οι διαμορφωτές κοινής γνώμης ονομάζονται:
Referrals
Reviewers
Influencers
Viral
65 Ποιο από τα παρακάτω είναι λόγος για να χρησιμοποιείσετε Μάρκετινγκ Κινητών Συσκευών;
Πρόσβαση σε περισσότερους πελάτες.
Μικρότερο κόστος διαφήμισης.
Ευκολία δημιουργίας διαφήμισης.
Στόχευση πελατών μικρότερης ηλικίας.
66 Η διαδικτυακή διαφήμιση σε διάφορες μορφές, όπως διαφημιστικά πανό, κείμενο, εικόνα και βίντεο σε μια ιστοσελίδα αναφέρεται ως:
Διαφήμιση μάρκετινγκ
Διαδικτυακή διαφήμιση
Διαφήμιση προβολής
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
67 Οι Webmakers είναι:
Διαμορφωτές κοινής γνώμης
Δεν ξέρω
Διαχειριστές
Συντάκτες
68 Το ποσοστό των επισκεπτών που έχουν πρόσβαση μόνο σε μια σελίδα ενός ιστοτόπου είναι γνωστό ως ποσοστό:
Ποσοστό μίας σελίδας
Ποσοστό αναφοράς
Ποσοστό εγκατάλειψης
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη
69 Ο αριθμός των φορών που ένα όνομα λογαριασμού ή όνομα χρήστη έχει επισημανθεί σε ένα μήνυμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται ως:
Τάση
Αναφορές
Απήχηση
Εμπλοκή
70 Ο αριθμός των κλικ σε μία διαφήμιση διαιρούμενος με τον αριθμό των φορών που παίζεται μία διαφήμιση, σε μορφή ποσοστού ονομάζεται:
Αναλογία Κλικ/Εμφανίσεων (CTR – Click Through Rate)
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη (Conversion Rate)
Ποσοστό μοναδικών επισκεπτών (Unique Visitors Rate)
Εντυπώσεις (Impressions)
71 Η δημιουργία και κοινή χρήση χρήσιμου, σχετικού και ποιοτικού περιεχομένου για την επίτευξη στόχων μάρκετινγκ αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Διαφήμιση μάρκετινγκ
Διαδικτυακή διαφήμιση
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
72 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί στόχο του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Αύξηση επισκεψιμότητας δικτυακού τόπου.
Ευθυγράμμιση ψηφιακού μάρκετινγκ με επιχειρηματικούς στόχους.
Στόχοι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι.
Χρονικός περιορισμός διαφήμισης μάρκετινγκ.
73 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τρόπο διαδικτυακής παρουσίας;
Ιστολόγιο (Blog)
Διαδικτυακή Εφαρμογή
Διαδικτυακή Διαφήμιση
Εφαρμογή Κινητού
74 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο στοιχείο ενός ιστότοπου;
Ειδήσεις / Νέα
Επικοινωνία / Χάρτης
Καιρός
Πληροφορίες για την Εταιρεία
75 Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης;
Έχουν εργαζόμενους που ψάχνουν
Οι δημιουργοί της ιστοσελίδας πρέπει να την καταχωρήσουν
Χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα ρομπότ
Χρησιμοποιούν τις λίστες καταχώρησης ονόματος ιστότοπου
76 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για σύνδεση με φίλους;
Twitter
Instagram
Blog
Facebook
77 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για σύνδεση με φίλους;
Εκδήλωση
Φιλικό
Ομάδα
Προσωπικό
78 Ένας τρόπος για να αναδημοσιεύσετε περιεχόμενο από άλλα προφίλ.
Αναδημοσίευση
Σχόλιο
Παρακολούθηση
Κοινοποίηση
79 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης;
TFL
Sproutsocial
IFTTT
Buffer
80 Οι Influencers είναι:
Διαμορφωτές κοινής γνώμης
Δεν ξέρω
Διαχειριστές
Συντάκτες
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή