Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A7
0:30:00
121 Ο αριθμός των ατόμων που είδαν το Προφίλ ή τη Σελίδα σας ονομάζεται:
Προβολές
Απήχηση
Εμπλοκή
Τάση
122 Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει ένας σύνδεσμος σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ονομάζεται ως:
Ποσοστό συνδέσμων
Ποσοστό ανακατεύθυνσης
Ποσοστό επιτυχίας
Ποσοστό κλικ
123 Η τιμή που καταβάλλεται για μια ολοκληρωμένη ενέργεια που ορίζεται από την επιχείρηση, για παράδειγμα, μια αγορά ή λήψη αναφέρεται ως:
Κόστος ανά πώληση
Κόστος ανά μετατροπή
Κόστος ανά απόκτηση
Κόστος ανά ενέργεια
124 Η βελτιστοποίηση ιστοτόπων με στόχο την αύξηση της προβολής τους στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αναφέρεται ως:
Βέλτιστα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης (SOE)
Οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης (OSR)
Αναλυτικά αποτελέσματα αναζήτησης (ASE)
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
125 Οι ενημερωτικές αναφορές που εξηγούν ένα θέμα ή παρουσιάζουν περιπτωσιολογικές μελέτες αναφέρονται ως:
Θεματικές βίβλοι
Ενημερωτικές βίβλοι
Αναφορικές βίβλοι
Λευκές βίβλοι
126 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS);
WordPress
Wix.com
WebCont
Magento
127 Τι ΔΕΝ συνιστά μία θετική εμπειρία χρήστη ενός ιστότοπου;
Γρήγορη φόρτιση / ανταπόκριση ιστότοπου
Συμβατότητα ιστότοπου
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Προσβασιμότητα από ΑΜΕΑ
128 Ποιο από τα παρακάτω είναι τυπικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης;
Διαφημίσεις
Λέξεις-κλειδιά
Οργανικές λέξεις
Πλήθος προϊόντων / υπηρεσιών
129 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
Facebook
Flickr
Google Photos
Twitter
130 Μια λέξη ή φράση για να κατηγοριοποιήσουμε δημοσιεύσεις για ευκολότερη αναζήτηση.
Ετικέτα
Ετικέτα Θεματολογίας
Ετικέτα Αναζήτησης
Ταξινόμηση
131 Οι μικρότεροι σύνδεσμοι URL που προκύπτουν από τις υπηρεσίες URL-Shortener χρησιμεύσουν σε:
Εξοικονόμηση χρόνου πληκτρολόγησης
Αποφυγή ορθογραφικών λαθών
Ευκολότερη χρήση επικοινωνίας
Ευκολία απομνημόνευσης
132 Τι είναι οι συστάσεις στο διαδίκτυο:
Όταν ένας επισκέπτης του ιστοτόπου σας έχει έρθει από έναν υπερσύνδεσμο άλλου ιστότοπου.
Όταν μία μηχανή αναζήτησης προβάλλει έναν ιστότοπο.
Όταν ένας χρήστης ενός forum προσκαλεί έναν άλλον χρήστη.
Όταν ο διαχειριστής ενός forum κάνει παρατηρήσεις σε έναν χρήστη.
133 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι είδος διαφήμισης για κινητές συσκευές;
Διαφήμιση προβολής
Διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Διαφήμιση περιοδικού
Διαφήμιση βίντεο
134 Τα μη πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης είναι γνωστά και ως:
Οργανικά αποτελέσματα
Φυσικά αποτελέσματα
Δωρεάν αποτελέσματα
Λογικά αποτελέσματα
135 Τι είναι κοινό-στόχος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Μία ομάδα χρηστών με ένα τουλάχιστον κοινό χαρακτηριστικό.
Μία ομάδα χρηστών που στοχοποιείται από ειδησεογραφικό ιστότοπο.
Μία συγκεκριμένη ομάδα χρηστών στην οποία απευθύνεται ένα προϊόν.
Ένας κοινός στόχος εκστρατείας μάρκετινγ, πχ: αύξηση επισκεψιμότητας.
136 Τι ΔΕΝ αποτελεί πηγή κίνησης διαδικτύου για έναν ιστότοπο;
Συστάσεις
Απευθείας κίνηση
Οργανική αναζήτηση
Σύσταση από φίλο
137 Ο αριθμός των ενεργειών που εκτελούνται στο προφίλ ή στη σελίδα σας ονομάζεται:
Ενέργειες
Απήχηση
Εμπλοκή
Κλικ
138 _____ είναι ένα πρότυπο διαφήμισης, στο οποίο ο διαφημιζόμενος πληρώνει όταν έγινε κλικ στη διαφήμισή του.
Πληρωμή ανά διαφήμιση
Κόστος ανά χιλιάδα
Κόστος ανά μετατροπή
Πληρωμή ανά κλικ
139 Η διαδικασία χρήσης εργαλείων για την παρακολούθηση και ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών του ιστοτόπου αναφέρεται ως:
Αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ
Στατιστικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου
Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου
Στατιστική ανάλυση ιστού
140 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί ηλεκτρονικό μάρκετινγκ περιεχομένου;
Πληροφοριακά γραφήματα
Μίμημα
Βίντεο
Στατιστικές αναφορές.
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή