Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A8
0:30:00
141 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS);
Drupal
Joomla
InternetPress
Shopify
142 Τι ΔΕΝ συνιστά μία θετική εμπειρία χρήστη ενός ιστότοπου;
Σαφές και εύληπτο περιεχόμενο
Καλές τιμές προϊόντων / υπηρεσιών
Ποιοτικές φωτογραφίες και βίντεο
Τακτική ενημέρωση
143 Ποιο από τα παρακάτω είναι τυπικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης;
Διαφημίσεις
Οργανικές λέξεις
Πλήθος και ποιότητα υπερσυνδέσμων
Πλήθος προϊόντων / υπηρεσιών
144 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
Facebook
WebPhotos
Pinterest
Twitter
145 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για ενημέρωση για εκδηλώσεις;
Ενημερωτικό
Προσωπικό
Ομάδα
Εκδήλωση
146 Όταν ένας χρήστης επιτρέπει τις δημόσιες δημοσιεύσεις σας να εμφανίζονται στη ροή των ειδήσεών του.
Παρακολούθηση
Κοινοποίηση
Αποδοχή
Δημοσιοποίηση
147 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Συντόμευσης URL;
Goo.gl
Tinyurl.com
Facebook.url
Ow.ly
148 Γιατί το Βίντεο Μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά ελκυστικό;
Γιατί μπορούν να διαδοθούν εύκολα.
Δεν είναι εξαιρετικά ελκυστικά.
Γιατί ανεβαίνουν πολύ γρήγορα στο διαδίκτυο.
Γιατί προσελκύουν πολλά σχόλια χρηστών.
149 Τι ΔΕΝ κάνει μια πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Στέλνει ταυτόχρονα σε πολλούς παραλήπτες μηνύματα.
Στέλνει χρονικά προγραμματισμένα μηνύματα.
Αναζητά διευθύνσεις email πιθανών πελατών.
Δημιουργεί αναφορές για τα αποσταλμένα μηνύματα.
150 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι είδος διαφήμισης για κινητές συσκευές;
Διαφήμιση κειμένου
Διαφήμιση αναζήτησης
Διαφήμιση βίντεο
Διαφήμιση εφαρμογών
151 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τυπικό στόχο μάρκετινγκ;
Απήχηση διαφημίσεων.
Αυξημένη αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος.
Παραγωγή ευκαιριών πώλησης.
Δημιουργία πωλήσεων
152 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι δημοφιλής τύπος βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Χιουμοριστική διαφήμιση
Βιντεομάθημα
Παρουσίαση προϊόντος
Ειδήσεις
153 Ποιος από τους παρακάτω ΔΕΝ είναι πάροχος ανάλυσης ιστότοπων;
Google Analytics
Facebook Analytics
Crazy Egg
Moz
154 Ποιο από τα παρακάτω είναι εργαλείο στατιστικών στοιχείων κοινού κοινωνικού δικτύου;
Facebook Page Insights
Google Analytics
Twitter Statistics
Google Page Insights
155 Οι συνολικοί _____ είναι ο αριθμός των ατόμων που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
ενεργοί χρήστες
χρήστες
επισκέπτες
εγγεγραμμένοι χρήστες
156 Ποιο από τα παρακάτω μπορεί να δοκιμαστεί, εάν πραγματοποιείτε δοκιμή διαχωρισμού μιας διαδικτυακής διαφημιστικής εκστρατείας;
Πρόσκληση σε δράση
Πηγαίας κώδικας
Αποστολέας
Αντικείμενο
157 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τυπικό στόχο μάρκετινγκ;
Ενημέρωση πελατών.
Θετικά σχόλια πελατών.
Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Απευθείας εμπλοκή με τους πελάτες.
158 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί ηλεκτρονικό μάρκετινγκ περιεχομένου;
Υπερσυνδέσεις
Οδηγοί
Κριτικές προϊόντων
Μαρτυρίες
159 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι μέθοδος προώθησης ιστότοπου;
Ηλεκτρονική διαφήμιση
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Διεξαγωγή διαγωνισμών
160 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι χαρακτηριστικό των λέξεων-κλειδιών;
Γενικού περιεχομένου
Περιγραφικές λέξεις
Πλούσια σε πληρορορίες
Σχετικές με τον ιστότοπό μας
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή