Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test A9
0:30:00
161 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινή χρήση (διαμοιρασμό) βίντεο;
Facebook
YouTube
WebVideos
Twitter
162 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι τύπος δημοσίευσης στο Facebook.
Ενημέρωση
Είδηση
Εκδήλωση
Δημοσκόπηση
163 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Συντόμευσης URL;
Goo.gl
Bit.ly
Cws.us
Ow.ly
164 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι δημοφιλής τύπος βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Χιουμοριστικό βίντεο
Προσφορά προϊόντος
Βίντεο-μαρτυρία
Ζωντανή εκδήλωση
165 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τυπικό στόχο μάρκετινγκ;
Αύξηση πωλήσεων.
Παραγωγή επισκεψιμότητας.
Παραγωγή ευκαιριών πώλησης.
Απευθείας εμπλοκή με τους πελάτες.
166 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο χαρακτηριστικό ενός viral περιεχομένου;
Χιουμόρ
Πρωτοτυπία
Απήχηση στο κοινό
Παλιά επιτυχία
167 Ποιος από τους παρακάτω ΔΕΝ είναι πάροχος ανάλυσης ιστότοπων;
Kissmetrics
Crazy Egg
Web Analytics
Moz
168 Ποιο από τα παρακάτω είναι εργαλείο στατιστικών στοιχείων κοινού κοινωνικού δικτύου;
Twitter Analytics
Google Analytics
Twitter Insights
Google Page Insights
169 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Πιο οικονομικό σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Ευκολότερη παρακολούθηση και μέτρηση της προόδου.
Μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη.
Αλληλεπίδραση με τους πελάτες (πρόσωπο με πρόσωπο).
170 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί ηλεκτρονικό μάρκετινγκ περιεχομένου;
Λίστες
Οργανικά αποτελέσματα
Λευκές βίβλοι
Πληροφοριακά γραφήματα
171 Που ΔΕΝ μπορούμε να συμπεριλάβουμε λέξεις-κλειδιά;
Φωτογραφίες
Μετα-ετικέτες
Τίτλους σελίδων
Επικεφαλίδες
172 Ποιο είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας εκστρατείας μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Σχεδίαση εκστρατείας
Εύρεση περιεχομένου
Δημιουργία ομάδας εργασίας
Επιλογή κατάλληλης πλατφόρμας
173 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι τύπος δημοσίευσης στο Facebook.
Προσθήκη φίλων
Προσφορά
Δημοσκόπηση
Εκδήλωση
174 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο χαρακτηριστικό ενός viral περιεχομένου;
Διαφήμιση
Παραγωγή συζήτησης
Χιούμορ
Πρωτοτυπία
175 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Υψηλότερη εμπλοκή σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Ταιριάζει σε όλα τα προϊόντα.
Προσφορά υπηρεσιών σε πελάτες κινητής τηλεφωνίας.
Ευκολότερη παρακολούθηση και μέτρηση της προόδου.
176 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι καλή πρακτική για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου;
Αναδημοσίευση δημοφιλούς περιεχομένου
Τακτική δημοσίευση
Δημοσίευση σχετικού περιεχομένου
Δημοσίευση με σωστό χρονισμό
177 Ένα κομμάτι κώδικα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων από μία διαδικτυακή τοποθεσία και την αποστολή τους σε ένα εργαλείο ανάλυσης δεδομένων ονομάζεται:
Πηγαίος Κώδικας (Source Code)
Κωδικός Ανάλυσης (Analytics Code)
Κωδικός Εντοπισμού (Tracking Code)
Κώδικας Ιστοσελίδας (Web Code)
178 Ποιο από τα παρακάτω είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία παρακολούθησης και αξιολόγησης της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης;
Στατιστικά στοιχεία (Insights)
Συστάσεις (Referrals)
Δομική Διαχωρισμού (Split testing)
Ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce rate)
179 Ποιο από τα παρακάτω είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία αξιολόγησης δύο επιλογών σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Δημοσίευση (Posting)
Στατιστικά στοιχεία (Insights)
Ποσοστό κλικ (Click rate)
Δοκιμή διαχωρισμού (Split testing)
180 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί μειονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Έλλειψη αλληλεπίδρασης πρόσωπο με πρόσωπο.
Μπορεί να καταστεί ενοχλητικό.
Χρονική δέσμευση για να το διαχειριστείτε επαγγελματικά.
Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων.
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή