Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B1
0:30:00
1 Ποιο από τα παραπάνω εμπίπτει σε νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις;Α Διαφήμιση οινοπνευματωδών ποτώνΒ Οι ηλεκτρονικές πληρωμές σε e-shopΓ Η συνομιλία μέσω messenger
Το 1 και το 3.
Το 2 και το 3.
Το 1 και το 2.
Το 1 και το 2 και το 3.
2 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει ένα παράδειγμα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ περιεχομένου όπου φωτογραφίες διασημοτήτων και ζώων χρησιμοποιούνται συνοδευόμενες από χιουμοριστικό κείμενο;
Μαρτυρίες.
Λευκές βίβλοι.
Μίμημα (meme).
Οδηγοί (guides).
3 Ποιο από τα προτεινόμενα είναι παράδειγμα συστήματος περιεχομένου (CMS);
Microsoft Word
Twitter
Facebook
WordPress.com
4 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει μια μέθοδο προώθησης του ιστότοπού σας;
Μοιραστείτε συνδέσμους (links) στο περιεχόμενό σας σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης από τα προσωπικά σας προφίλ και ενθαρρύνετε άλλους χρήστες να κοινοποιούν τους συνδέσμους του ιστότοπού σας.
Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες κατά την αναζήτηση του προϊόντος σας στο Διαδίκτυο.
Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες περιλαμβάνουν εναλλακτικό κείμενο (alt text) για άτομα με προβλήματα όρασης που χρησιμοποιούν συσκευές ανάγνωσης οθόνης.
Ο ιστότοπός σας έχει μια σελίδα Υπηρεσιών που περιγράφει τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα στον πελάτης.
5 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί μειονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Μπορεί να μην ταιριάζει στο προϊόν σας.
Χρονική δέσμευση για να το διαχειριστείτε επαγγελματικά.
Έλλειψη αλληλεπίδρασης πρόσωπο με πρόσωπο.
Αρνητικά σχόλια.
6 Σε ποια στοιχεία του κώδικα της ιστοσελίδας σας ΔΕΝ μπορείτε να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά για SEO;
Επικεφαλίδες
Διευθύνσεις URL
Κουμπί υποβολής φόρμας
Εναλλακτικό κείμενο
7 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
Instagram
LinkedIn
YouTube
Twitter
8 Ποιος από τους παρακάτω όρους χρησιμοποιείται για την περιγραφή ενός λογαριασμού σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης;
Προφίλ κοινωνικής δικτύωσης.
Καρφίτσωμα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Δημοσίευση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Tweet κοινωνικής δικτύωσης.
9 Η ετικέτα θεματολογίας (hastag) είναι:
Ένας τρόπος για να αντιδράσετε σε δημοσίευση.
Μια αναδημοσίευση περιεχομένου από άλλα προφίλ.
Ένας τρόπος για ένα κοινό για να εκφράσει τη συμφωνία του με μια δημοσίευση.
Μία λέξη ή φράση της προηγείται το σύμβολο #.
10 Για ποιο λόγο είναι χρήσιμη μια υπηρεσία διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Για τη διαχείριση αρχείων πολυμέσων στον σκληρό σας δίσκο.
Για την αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών στο Διαδίκτυο.
Για τη μεταφόρτωση αρχείων στον ηλεκτρονικό σας λογαριασμό αποθήκευσης.
Για τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης σε πολλαπλές πλατφόρμες.
11 Τα άτομα που θεωρούνται _____ ενδέχεται να είναι ανοικτοί σε κριτικές προϊόντων και μερικές φορές σε χορηγούμενες προωθητικές ενέργειες.
κριτές
κοινό – στόχος
ακόλουθοι
διαμορφωτές κοινής γνώμης
12 Ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση, εάν ένας πελάτης δημοσιεύσει ένα σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παραπονιέται για το προϊόν σας;
Απαντήστε στο σχόλιο γρήγορα και με τον κατάλληλο τρόπο.
Αγνοήστε το σχόλιο.
Απαντήστε στο σχόλιο διαφωνώντας.
Διαγράψτε το προφίλ σας στο κοινωνικό δίκτυο.
13 Ποιο από τα παρακάτω είναι πλατφόρμα για μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM);
Google Ads
Google Display Network
Facebook Ads
Ads Manager
14 Ποιο από τα παρακάτω αναφέρετε σε πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Constant Contact
YouTube
Google Ads
Facebook
15 Ποιος από τους παρακάτω όρους περιγράφει ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο να λειτουργεί σε κινητές συσκευές, όπως έξυπνο τηλέφωνο (smartphone) και tablet;
Ετικέτα (Tag)
Δημοσίευση (Post)
Εφαρμογή (App)
Κατέβασμα (Download)
16 Ποιο από τα ακόλουθα περιγράφει την τεχνική ψηφιακού μάρκετινγκ όπου υπάρχει επιβράβευση ενός ιστότοπου ή ατόμου για κάθε πώληση/ευκαιρία πώλησης που δημιουργεί ως αποτέλεσμα της προώθησης της επιχείρισής σας;
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM).
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate).
Μάρκετινγκ περιεχομένου.
17 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα έναν διαμορφωτή κοινής γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δημοσιεύουν αρνητικά σχόλια στα προφίλ των διασημοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθούν πολλούς ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να βελτιώσουν την απήχησή τους.
Μπορούν να ωθήσουν το κοινό τους σε ενέργειες και συμπεριφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
18 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί γνωστό πάροχο πλατφόρμας και υπηρεσιών ανάλυσης ιστότοπων;
Crazy Eggs
Moz
Constant Contact
Google Analytics
19 Η παρακολούθηση ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται ως:
Αναλυτικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Insights)
Αναλυτικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Analytics)
Στατιστικά Στοιχεία Μέσων Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Insights)
Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Insights)
20 Το ποσοστό των συνολικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παραδόθηκαν με επιτυχία στα εισερχόμενα των παραληπτών αναφέρεται ως:
Ποσοστό αποστολής
Ποσοστό ανάγνωσης
Ποσοστό παράδοσης
Ποσοστό ανοίγματος
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή