Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B2
0:30:00
21 Τι είναι τα αναλυτικά στοιχεία διαδικτυακής διαφήμισης;
Η συγκέντρωση στατιστικών στοιχείων των διαδικτυακών διαφημίσεων.
Η γραφική απόδοση αναλυτικών στοιχείων των διαδικτυακών διαφημίσεων.
H διαδικασία παρακολούθησης και ανάλυσης της απόδοσης των διαδικτυακών διαφημίσεων.
Η πολιτική ανάλυση της απόδοσης των διαδικτυακών διαφημίσεων.
22 Ποια από τα παρακάτω αποτελούν πιθανούς περιορισμούς του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Είναι ακριβότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Μπορεί να θεωρηθεί ως ανεπιθύμητο περιεχόμενο και να αγνοηθεί.
Για τη διαχείρισή του απαιτούνται σημαντικός χρόνος και πόροι.
Είναι χρήσιμο μόνο αν οι πελάτες σας είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο.
23 Ποιες από τις ακόλουθες δηλώσεις σχετικά με την εταιρική ταυτότητα και το σχεδιασμό στο Διαδίκτυο είναι ΑΛΗΘΗΣ;
Τα λογότυπα, τα χρώματα και οι εικόνες πρέπει να είναι μοναδικά σε κάθε ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Το περιεχόμενο πρέπει να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα του ατόμου που δημοσιεύει το περιεχόμενο.
Η εταιρική ταυτότητα στο Διαδίκτυο πρέπει να συνάδει με την ταυτότητα εκτός Διαδικτύου.
Η εταιρική ταυτότητα πρέπει να είναι συνεπής σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια.
24 Ποιο από τα επόμενα θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε, για να κατασκευάσετε έναν ιστότοπο;
CMS
SEO
AUP
SEM
25 Ποιο από τα παρακάτω δεν πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά το σχεδιασμό του ιστοτόπου σας;
Προσβασιμότητα (Accessibility).
Σχεδιασμός με γρήγορη ανταπόκριση (Responsive design).
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-mail marketing).
Συμβατότητα με το πρόγραμμα περιήγησης (Browser compatibility).
26 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα τη βελτιστοποίηση μηχανής αναζήτησης (SEO);
Πληρώνετε, για να εμφανίζονται οι ιστοσελίδες σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Χρησιμοποιείτε μια μηχανή αναζήτησης για αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο.
Εξασφαλίζετε ότι οι ιστοσελίδες σας είναι πολύχρωμες και οπτικά ελκυστικές.
Αυξάνετε την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
27 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης;
Ένα ηλεκτρονικό εργαλείο για την εγγραφή και επεξεργασία αρχείων πολυμέσων.
Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για τη δημιουργία ιστοτόπων.
Ένα ηλεκτρονικό εργαλείο για τη διαχείριση ημερολογίων.
Ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον για τη δημιουργία ηλεκτρονικών δικτύων.
28 Ένας τρόπος δημοσίευσης περιεχομένου στο προφίλ σας.
Ενημέρωση
Σχόλιο
Νέα
Δημοσίευση
29 Μια υπηρεσία που δημιουργεί και οργανώνει ανακοινώσεις, εντοπίζει και αναλύει δραστηριότητες που λαμβάνουν μέρος σε πολλαπλές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων αναφέρεται ως:
Οργάνωση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Υπηρεσία Δημιουργίας Ανακοινώσεων
Υπηρεσία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Υπηρεσία Ανάλυσης Δημοσιεύσεων
30 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα το viral περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Είναι οποιοδήποτε περιεχόμενο που διαδίδεται ευρέως και γρήγορα.
Είναι οποιοσδήποτε τύπος διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι μια αξιολόγηση ενός προϊόντος από πελάτη.
Είναι περιεχόμενο προγραμματισμένο για δημοσίευση αργότερα.
31 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί επιλογή διαφήμισης μέσω κινητών συσκευών;
Αναζήτηση (Search)
Προβολή (Display)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media)
Περιοδικό (Magazine)
32 Η επιβράβευση ενός ιστοτόπου ή ατόμου για κάθε πώληση/ευκαιρία πώλησης που δημιουργεί ως αποτέλεσμα της προώθησης της επιχείρησής σας αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Επιβράβευση Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate)
33 Οι διαμορφωτές κοινής γνώμης ονομάζονται:
Referrals
Reviewers
Influencers
Viral
34 Οι πηγές διαδικτυακής κυκλοφορίας από άλλους ιστοτόπους είναι γνωστές ως:
Διασυνδέσεις
Συστάσεις
Αναφορές
Πηγές
35 Ο πραγματικός αριθμός των ατόμων στα οποία έφτασε η δημοσίευση, γνωστή και ως εντυπώσεις αναφέρεται ως:
Απήχηση
Τάση
Εμπλοκή
Προβολή
36 Ο αριθμός των εμφανίσεων μιας διαφήμισης σε έναν χρήστη ονομάζεται:
Αναλογία Κλικ/Εμφανίσεων (CTR – Click Through Rate)
Εντυπώσεις (Impressions)
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη (Conversion Rate)
Ποσοστό μοναδικών επισκεπτών (Unique Visitors Rate)
37 Η δημιουργία και κοινή χρήση χρήσιμου, σχετικού και ποιοτικού περιεχομένου για την επίτευξη στόχων μάρκετινγκ αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Διαφήμιση μάρκετινγκ
Διαδικτυακή διαφήμιση
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
38 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί στόχο του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Ευθυγράμμιση ψηφιακού μάρκετινγκ με επιχειρηματικούς στόχους.
Στόχοι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι.
Χρονικός περιορισμός διαφήμισης μάρκετινγκ.
Αύξηση επισκεψιμότητας δικτυακού τόπου.
39 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τρόπο διαδικτυακής παρουσίας;
Ιστολόγιο (Blog)
Διαδικτυακή Διαφήμιση
Διαδικτυακή Εφαρμογή
Εφαρμογή Κινητού
40 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο στοιχείο ενός ιστότοπου;
Καιρός
Ειδήσεις / Νέα
Επικοινωνία / Χάρτης
Πληροφορίες για την Εταιρεία
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή