Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B3
0:30:00
41 Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης;
Χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα ρομπότ
Έχουν εργαζόμενους που ψάχνουν
Οι δημιουργοί της ιστοσελίδας πρέπει να την καταχωρήσουν
Χρησιμοποιούν τις λίστες καταχώρησης ονόματος ιστότοπου
42 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για σύνδεση με φίλους;
Facebook
Twitter
Instagram
Blog
43 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για σύνδεση με φίλους;
Εκδήλωση
Προσωπικό
Φιλικό
Ομάδα
44 Ένας τρόπος για να αναδημοσιεύσετε περιεχόμενο από άλλα προφίλ.
Αναδημοσίευση
Σχόλιο
Κοινοποίηση
Παρακολούθηση
45 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης;
Sproutsocial
IFTTT
Buffer
TFL
46 Οι Influencers είναι:
Δεν ξέρω
Διαμορφωτές κοινής γνώμης
Διαχειριστές
Συντάκτες
47 Τι είναι μία πρόσκληση σε δράση;
Μία ειδοποίηση για μία εκδήλωση.
Μία πόσκληση για ταυτόχρονη παρακολούθηση.
Μία εντολή για ολοκλήρωση μίας ενέργειας.
Ένα κουμπί όπως “Υποβολή”.
48 Ποιο από τα παρακάτω είναι πλατφόρμα για μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM);
Bing Ads
Google Display Network
Facebook Ads
SEM Ads
49 Ποιο από τα παρακάτω αναφέρετε σε πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Google Ads
Mail Platform
Gmail Analytics
MailChimp
50 Ποιο από τα παρακάτω είναι λόγος για να χρησιμοποιείσετε Μάρκετινγκ Κινητών Συσκευών;
Στόχευση πελατών με βάση την τοποθεσία.
Μικρότερο κόστος διαφήμισης.
Ευκολία δημιουργίας διαφήμισης.
Στόχευση πελατών μικρότερης ηλικίας.
51 Η προσέγγιση καταναλωτών μέσω κινητού τηλεφώνου, smartphones και tablet αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ τηλεφώνων
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Μάρκετινγκ κινητών συσκευών
Έξυπνο Μάρκετινγκ
52 Ποιοι μπορούν να γίνους Influencers;
Κανένας
Πληροφορικοί
Όλοι
Έμπειροι χρήστες
53 Ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες διαιρούμενος διά του συνολικού αριθμού των μοναδικών επισκεπτών και εκφρασμένος ως ποσοστό, είναι το ποσοστό:
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη (Conversion Rate)
Ποσοστό Εγκατάλειψης (Bounce Rate)
Αναλογία Κλικ/Εμφανίσεων (CTR – Click Through Rate)
Ποσοστό μοναδικών επισκεπτών (Unique Visitors Rate)
54 Ποιο από τα παρακάτω αναφέρεται σε ένα θέμα ή ετικέτα θεματολογίας (hastag), η οποία είναι δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Εμπλοκή
Προβολή
Απήχηση
Τάση
55 Το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανοίχτηκαν από το σύνολο που παραδόθηκαν με επιτυχία αναφέρεται ως:
Ποσοστό ανοίγματος
Ποσοστό επιτυχίας
Ποσοστό διαφήμισης
Ποσοστό παράδοσης
56 Όταν ένας διαφημιζόμενος πληρώνει για κάθε κλικ που γίνεται στη διαφήμισή του αναφέρεται ως:
Διαφήμιση ανά κλικ (CPC)
Πληρωμή ανά κλικ (PPC)
Κόστος ανά διαφήμιση (CPC)
Πληρωμή ανά διαφήμιση (PPC)
57 Η προσέγγιση καταναλωτών μέσω ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Twitter και LinkedIn, για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος, τη δημιουργία πωλήσεων και την αύξηση της κίνησης επισκεψιμότητας του ιστοτόπου αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Διαφήμιση μάρκετινγκ
Διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
58 Οι γραφικές αναπαραστάσεις πληροφοριών και στατιστικών σε γραφική μορφή για τη μετάδοση πληροφοριών ονομάζονται:
Διαφημιστικά γραφήματα
Γραφήματα προβολής
Στατιστικά γραφήματα
Πληροφοριακά γραφήματα
59 Πως ονομάζεται το σύστημα σύνταξης και διαχείρισης ενός ιστότοπου;
Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου
Σύστημα Ανάπτυξης Περιεχομένου
Σύστημα Διαχείρισης Ιστότοπου
Σύστημα Ανάπτηξης Ιστότοπου
60 Τι συνιστά μία θετική εμπειρία χρήστη ενός ιστότοπου;
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Εύκολη εύρεση προϊόντων / υπηρεσιών
Καλές τιμές προϊόντων / υπηρεσιών
Ωραία χρώματα
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή