Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B4
0:30:00
61 Τα λειτουργικά αποτέλεσματα μηχανών αναζήτησης εμφανίζονται:
Πάνω από τις διαφημίσεις
Κάτω από τις διαφημίσεις
Ανάμεσα στις διαφημίσεις
Δεν υπάρχουν λειτουργικά αποτελέσματα
62 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα μκροϊστολόγιο (microblogging site);
Facebook
Instagram
Twitter
MicroWebBlog
63 Ένας τρόπος για να αναγνωρίσετε ένα άτομο που αναφέρεται σε μια δημοσίευση.
Ετικέτα Θεματολογίας
Ετικέτα
Αναφορά
Αναγνώριση Προσώπου
64 Η υπηρεσία συντόμευσης διευθύνσεων αναφέρεται ως:
URL-Smaller
URL-Quickness
URL-Simple
URL-Shortener
65 Η αξιολόγηση ενός προϊόντος σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται ως:
Σχόλιο
Κριτική
Αξιολόγηση
Αναφορά
66 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί χαρακτηριστικό ιστότοπου φιλικού προς κινητά;
Μεγαλύτερη γραμματοσειρά.
Ελαχιστοποίηση πληκτρολόγησης.
Απομακρυσμένοι σύνδεσμοι.
Ποιοτικές εικόνες.
67 Τα μη πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης είναι γνωστά και ως:
Φυσικά αποτελέσματα
Δωρεάν αποτελέσματα
Λογικά αποτελέσματα
Οργανικά αποτελέσματα
68 Τι είναι κοινό-στόχος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Μία ομάδα χρηστών με ένα τουλάχιστον κοινό χαρακτηριστικό.
Μία συγκεκριμένη ομάδα χρηστών στην οποία απευθύνεται ένα προϊόν.
Μία ομάδα χρηστών που στοχοποιείται από ειδησεογραφικό ιστότοπο.
Ένας κοινός στόχος εκστρατείας μάρκετινγ, πχ: αύξηση επισκεψιμότητας.
69 Η διαδικασία παρακολούθησης, αναφοράς και ανάλυσης της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο (διαδικτυακή κυκλοφορία) αναφέρεται ως:
Αναλυτικά στοιχεία
Στατιστικά στοιχεία
Κυκλοφοριακά στοιχεία
Αναφορικά στοιχεία
70 Ο αριθμός των ατόμων που είδαν το Προφίλ ή τη Σελίδα σας ονομάζεται:
Απήχηση
Εμπλοκή
Τάση
Προβολές
71 Η τιμή που καταβάλλεται για μια ολοκληρωμένη ενέργεια που ορίζεται από την επιχείρηση, για παράδειγμα, μια αγορά ή λήψη αναφέρεται ως:
Κόστος ανά πώληση
Κόστος ανά απόκτηση
Κόστος ανά ενέργεια
Κόστος ανά μετατροπή
72 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τυπικό στόχο μάρκετινγκ;
Απήχηση διαφημίσεων.
Αυξημένη αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος.
Παραγωγή ευκαιριών πώλησης.
Δημιουργία πωλήσεων
73 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί ηλεκτρονικό μάρκετινγκ περιεχομένου;
Πληροφοριακά γραφήματα
Μίμημα
Στατιστικές αναφορές.
Βίντεο
74 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS);
Drupal
Joomla
InternetPress
Shopify
75 Τι ΔΕΝ συνιστά μία θετική εμπειρία χρήστη ενός ιστότοπου;
Σαφές και εύληπτο περιεχόμενο
Ποιοτικές φωτογραφίες και βίντεο
Καλές τιμές προϊόντων / υπηρεσιών
Τακτική ενημέρωση
76 Ποιο από τα παρακάτω είναι τυπικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης;
Διαφημίσεις
Οργανικές λέξεις
Πλήθος προϊόντων / υπηρεσιών
Πλήθος και ποιότητα υπερσυνδέσμων
77 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
Pinterest
Facebook
WebPhotos
Twitter
78 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για ενημέρωση για εκδηλώσεις;
Ενημερωτικό
Εκδήλωση
Προσωπικό
Ομάδα
79 Όταν ένας χρήστης επιτρέπει τις δημόσιες δημοσιεύσεις σας να εμφανίζονται στη ροή των ειδήσεών του.
Κοινοποίηση
Αποδοχή
Δημοσιοποίηση
Παρακολούθηση
80 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Συντόμευσης URL;
Goo.gl
Facebook.url
Tinyurl.com
Ow.ly
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή