Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B6
0:30:00
101 Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί καλή πρακτική σχετικά με το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας;
Ονοματεπώνυμο δημιουργού ιστοσελίδας
Πολλές παραπομπές και συνδέσεις σε άλλες σελίδες.
Χρήση ημερομηνίας τελευταίας ενημέρωσης.
Χρήση κανόνων CSS
102 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί μειονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Μπορεί να μην ταιριάζει στο προϊόν σας.
Χρονική δέσμευση για να το διαχειριστείτε επαγγελματικά.
Αρνητικά σχόλια.
Έλλειψη αλληλεπίδρασης πρόσωπο με πρόσωπο.
103 Ποιο από τους παρακάτω όρους αναφέρεται σε περιεχόμενο που διαδίδεται γρήγορα και ευρέως μέσω του Διαδικτύου;
Viral
Memes
Recommendations (Συστάσεις)
Testimonials (Βίντεο-μαρτυρίες)
104 Ένα κομμάτι κώδικα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων από μία διαδικτυακή τοποθεσία και την αποστολή τους σε ένα εργαλείο ανάλυσης δεδομένων ονομάζεται:
Πηγαίος Κώδικας (Source Code)
Κωδικός Ανάλυσης (Analytics Code)
Κωδικός Εντοπισμού (Tracking Code)
Κώδικας Ιστοσελίδας (Web Code)
105 Ποιο από τα παρακάτω είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία παρακολούθησης και αξιολόγησης της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης;
Στατιστικά στοιχεία (Insights)
Συστάσεις (Referrals)
Δομική Διαχωρισμού (Split testing)
Ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce rate)
106 Ο αριθμός των κλικ που γίνονται σε μία διαφήμιση ονομάζεται:
Επιλογή
Κλικ
Σύνολο Επισκεπτών
Απόδοση Διαφήμισης
107 Ποιο από τα παρακάτω αποτελεί περιορισμό του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Χρονική δέσμευση για να το διαχειριστείτε επαγγελματικά.
Ευκολότερη παρακολούθηση και μέτρηση της προόδου.
Προσφορά υπηρεσιών σε πελάτες κινητής τηλεφωνίας.
Υψηλότερη εμπλοκή σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
108 Σε ποιο βήμα του σχεδιασμού της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ αναλύεται ο τρόπος κατανομής των διαθέσιμων χρημάτων σας σε διάφορες δραστηριότητες;
Στόχος
Προϋπολογισμός
Πλατφόρμες
Περιεχόμενο
109 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τρόπο διαδικτυακής παρουσίας;
Μηχανή Αναζήτησης
Κατάλογος Επιχειρήσεων
Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης
Ιστότοπος
110 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο στοιχείο ενός ιστότοπου;
Αρχική Σελίδα
Πληροφορίες για την Εταιρεία
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Προϊόντα / Υπηρεσίες
111 Έστω ότι αναζητείτε πληροφορίες για ένα maxi φόρεμα δεξίωσης. Εάν στο Google την ώρα που πληκτρολογείτε το κείμενο αναζήτησης maxi φόρεμα εμφανιστεί η παρακάτω λίστα, ποιο αντικείμενο της λίστας ΔΕΝ θεωρείται αναζήτηση με φράση κλειδί (long tail);
maxi μαύρο φόρεμα
maxi φόρεμα για δεξίωση
maxi φόρεμα
maxi φόρεμα κόκκινο
112 Η αξιολόγηση μίας εκστρατείας μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων είναι;
Το πρώτο βήμα στο σχεδιασμό και την εκτέλεση μιας εκστρατείας.
Μια συνεχής διαδικασία καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας.
Μια διαδικασία που είναι εκτός του σκοπού μιας τέτοιας εκστρατείας.
Το τελευταίο βήμα στο σχεδιασμό και την εκτέλεση μιας εκστρατείας.
113 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για μια κοινότητα ατόμων με παρόμοια ενδιαφέροντα;
Εκδήλωση
Εταιρικό
Ομάδα
Προσωπικό
114 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι τύπος δημοσίευσης σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης;
Εκδήλωση
Δημοσκόπηση
Κοινοποίηση
Είδηση
115 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης;
Hootsuite
IFTTT
Buffer
SocialManagement
116 Ποια από τα παρακάτω δεν είναι καλή πρακτική για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δημοσιεύετε όταν το κοινό-στόχος σας είναι συνδεδεμένο.
Δημοσιεύετε περιεχόμενο που είναι ελκυστικό για το κοινό-στόχο σας.
Σχεδιάζετε και δημοσιεύετε διαγωνισμούς για την ενθάρρυνση της αλληλεπίδρασης.
Δημοσιεύετε σε εκτενή και μη τακτικά χρονικά διαστήματα.
117 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί Πρόσκληση σε δράση;
Κοινοποίηση
Μάθετε περισσότερα
Κατεβάστε την εφαρμογή
Εγγραφείτε
118 Πιο από τα παρακάτω ΔΕΝ χρησιμοποιείτε συνήθως σε μία διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Αναδυόμενη διαφήμιση
Αιωρούμενη διαφήμιση
Δωρεάν διαφήμιση
Χορηγούμενη δημοσίευση
119 Ποιος από τους παρακάτω όρους περιγράφει την επιλογή κάποιου να λαμβάνει μηνύματα μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Συναίνεση (Opt-in).
Μη συναίνεση (Opt-out).
Κατάργηση εγγραφής χρήστη (Unsubscribe).
Υποβολή (Submit).
120 Ποιο από τα παρακάτω είναι λόγος για να χρησιμοποιείσετε Μάρκετινγκ Κινητών Συσκευών;
Μικρότερο κόστος διαφήμισης.
Ευκολία δημιουργίας διαφήμισης.
Στόχευση πελατών μικρότερης ηλικίας.
Πρόσβαση σε περισσότερους πελάτες.
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή