Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B7
0:30:00
121 Ποιο από τις παρακάτω είναι μία τεχνική ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και της ορατότητάς του στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης μέσω πληρωμής και χωρίς πληρωμή;
Διαφήμιση προβολής.
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου.
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης.
122 Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα τον όρο Viral; Περιεχόμενο στο διαδίκτυο που _____.
έχει πολλά “μου αρέσει”.
έχει αναδημοσιευθεί σε πολλές ιστοσελίδες ή λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
διαδίδεται γρήγορα και ευρέως.
δεν το έχει δει κανένας.
123 Ποιος από τους παρακάτω όρους χρησιμοποιείται συνήθως, για να περιγράψει τους επισκέπτες σε έναν ιστότοπο;
Εγγεγραμμένοι χρήστες
Διαδικτυακή κυκλοφορία
Μετατροπές
Απήχηση/Εντυπώσεις
124 Ο αριθμός των αλληλεπιδράσεων που έχουν οι χρήστες με μια δημοσίευση και μπορεί να περιλαμβάνει τον αριθμό των κλικ σε σύνδεσμο, των «Μου αρέσει», των σχολίων, των αντιδράσεων και των κοινοποιήσεων αναφέρεται ως:
Τάση
Απήχηση
Εμπλοκή
Προβολή
125 Το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν παραδίδονται στα εισερχόμενα αναφέρεται ως:
Ποσοστό αποτυχίας
Ποσοστό μη-παράδοσης
Ποσοστό εγκατάλειψης
Ποσοστό επιστροφής
126 Ο αριθμός των κλικ σε μία διαφήμιση διαιρούμενος με τον αριθμό των φορών που παίζεται μία διαφήμιση, σε μορφή ποσοστού ονομάζεται:
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη (Conversion Rate)
Αναλογία Κλικ/Εμφανίσεων (CTR – Click Through Rate)
Ποσοστό μοναδικών επισκεπτών (Unique Visitors Rate)
Εντυπώσεις (Impressions)
127 Το σύνολο των τεχνικών και τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές μέσω μιας σειράς διαδικτυακών καναλιών αναφέρεται ως:
Ψηφιακή Διαφήμιση
Δικτυακό Μάρκετινγκ
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Διαφήμιση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
128 Ποιος από τους παρακάτω δεν είναι κατάλληλος τρόπος προστασίας της διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης;
Ορισμός επιπέδων πρόσβασης για το προσωπικό που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς λογαριασμούς της επιχείρησης.
Παροχή άδειας πρόσβασης σε όλο το προσωπικό για την ενημέρωση των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.
Κατάρτιση πολιτικών σχετικά με το τι είναι κατάλληλο για τους διαδικτυακούς λογαριασμούς των επιχειρήσεων.
Παροχή άδειας σε περιορισμένο αριθμό ατόμων για χρήση των διαδικτυακών λογαριασμών μιας επιχείρησης.
129 Ποιο είναι το πρώτο βήμα δημιουργίας ιστότοπου;
Εγγραφή σε υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων.
Σχεδίαση ιστότοπου.
Εύρεση περιεχομένου ιστότοπου.
Καταχώριση διεύθυνσης ιστότοπου.
130 Τι συνιστά μία θετική εμπειρία χρήστη ενός ιστότοπου;
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Ωραία χρώματα
Καλές τιμές προϊόντων / υπηρεσιών
Ευκολία πλοήγησης
131 Ποια από τις παρακάτω τεχνικές δεν είναι τεχνική SEO;
Αποκτάτε ποιοτικούς συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας από ευυπόληπτες ιστοσελίδες.
Προσθέτετε συναφείς λέξεις-κλειδιά στον κώδικα της ιστοσελίδας σας.
Διαφημίζετε τον ιστότοπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Προσθέτετε συναφείς λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
132 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
LinkedIn
YouTube
Twitter
Instagram
133 Ένας τρόπος για να αντιδράσετε σε δημοσίευση.
Απάντηση
Σχόλιο
Ετικέτα
Παρακολούθηση
134 Η δυνατότητα που επιτρέπει σε χρήστες να συντάξουν δημοσιεύσεις και να καθορίσουν αυτοί τη στιγμή της δημοσίευσης σε μελλοντικό χρόνο αναφέρεται ως:
Μελλοντική Δημοσίευση
Προγραμματισμένη Δημοσίευση
Υπηρεσία Προγραμματισμού Δημοσιεύσεων
Σύνταξη Μελλονικών Δημοσιεύσεων
135 Οι Webmakers είναι:
Δεν ξέρω
Διαχειριστές
Συντάκτες
Διαμορφωτές κοινής γνώμης
136 Πώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι εφαρμογές κινητών συσκευών στο μάρκετινγκ;
Προώθηση επιχείρησης και υπηρεσιών.
Αναζήτηση πελατών.
Προσφορά υπηρεσιών.
Δημιουργία πωλήσεων.
137 Η διαδικτυακή διαφήμιση σε διάφορες μορφές, όπως διαφημιστικά πανό, κείμενο, εικόνα και βίντεο σε μια ιστοσελίδα αναφέρεται ως:
Διαφήμιση προβολής
Διαφήμιση μάρκετινγκ
Διαδικτυακή διαφήμιση
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
138 Τι κάνουν οι Influencers;
Καλά
Αναλύουν
Εφευρίσκουν
Σχολιάζουν
139 Το ποσοστό των επισκεπτών που έχουν πρόσβαση μόνο σε μια σελίδα ενός ιστοτόπου είναι γνωστό ως ποσοστό:
Ποσοστό μίας σελίδας
Ποσοστό εγκατάλειψης
Ποσοστό αναφοράς
Ποσοστό μετατροπής επισκέπτη
140 Ο αριθμός των φορών που ένα όνομα λογαριασμού ή όνομα χρήστη έχει επισημανθεί σε ένα μήνυμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται ως:
Τάση
Αναφορές
Απήχηση
Εμπλοκή
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή