Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B8
0:30:00
141 Η τιμή που καταβάλλεται για την απόκτηση ευκαιρίας πώλησης ή πελάτη αναφέρεται ως:
Κόστος ανά διαφήμιση
Κόστος ανά απόκτηση
Κόστος ανά πώληση
Κόστος ανά μετατροπή
142 Η αύξηση της επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου και της ορατότητας του στις σελίδες αποτελεσμάτων από μηχανές αναζήτησης μέσω πληρωμής ή χωρίς πληρωμή αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
Διαφήμιση μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
143 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Προσδιορισμός κοινού-στόχου.
Ανάλυση δραστηριοτήτων ανταγωνιστών.
Καθορισμός κόστους ψηφιακού μάρκετινγκ.
Επιλογή πολλών πλατφορμών.
144 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS);
WordPress
WebCont
Wix.com
Magento
145 Τι ΔΕΝ συνιστά μία θετική εμπειρία χρήστη ενός ιστότοπου;
Γρήγορη φόρτιση / ανταπόκριση ιστότοπου
Συμβατότητα ιστότοπου
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Προσβασιμότητα από ΑΜΕΑ
146 Τα οργανικά αποτέλεσματα μηχανών αναζήτησης εμφανίζονται:
Κάτω από τις διαφημίσεις
Πάνω από τις διαφημίσεις
Δεν υπάρχουν οργανικά αποτελέσματα
Ανάμεσα στις διαφημίσεις
147 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για επαγγελματική δικτύωση;
LinkedIn
Facebook
Instagram
BusinessPort
148 Ποιο από τα παρακάτω προφίλ κοινωνικής δικτύωσης είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις;
Εταιρικό
Επιχειρησιακό
Προσωπικό
Ομάδα
149 Ένας τρόπος για ένα κοινό για να εκφράσει τη συμφωνία του με μια δημοσίευση.
Μου αρέσει
Σχόλιο
Απάντηση
Κοινοποίηση
150 Οι μικρότεροι σύνδεσμοι URL που προκύπτουν από τις υπηρεσίες URL-Shortener χρησιμεύσουν σε:
Ευκολότερη χρήση επικοινωνίας
Εξοικονόμηση χρόνου πληκτρολόγησης
Αποφυγή ορθογραφικών λαθών
Ευκολία απομνημόνευσης
151 Γιατί οι Influencers είναι τόσο σημαντικοί;
Γιατί έχουν εξαιρετικές γνώσεις.
Δεν είναι τόσο σημαντικοί.
Γιατί έχουν πολλούς οπαδούς.
Γιατί είναι διαχειριστές ιστότοπων.
152 Πότε πρέπει να ζητήσουμε τη συναίνεση ενός χρήστη για διαφήμιση μέσω μηνήματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Αφού στείλουμε το πρώτο μήνυμα.
Πριν στείλουμε το πρώτο μήνυμα.
Δεν απαιτείται να ζητήσουμε τη συναίνεση.
Όλα τα διαφημιστικά μηνύματα είναι παράνομα.
153 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι είδος διαφήμισης για κινητές συσκευές;
Διαφήμιση αναζήτησης
Διαφήμιση κειμένου
Διαφήμιση βίντεο
Διαφήμιση εφαρμογών
154 Η προσέγγιση καταναλωτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέρεται ως:
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Διαφήμιση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate)
155 Τι είναι οι συστάσεις στο διαδίκτυο:
Όταν ένας επισκέπτης του ιστοτόπου σας έχει έρθει από έναν υπερσύνδεσμο άλλου ιστότοπου.
Όταν μία μηχανή αναζήτησης προβάλλει έναν ιστότοπο.
Όταν ένας χρήστης ενός forum προσκαλεί έναν άλλον χρήστη.
Όταν ο διαχειριστής ενός forum κάνει παρατηρήσεις σε έναν χρήστη.
156 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι εργαλείο ανάλυσης ψηφιακού μάρκετινγκ;
Δημιουργία διαφήμισης κινητών συσκευών
Βασικές μετρήσεις ιστότοπων
Εκστρατεία διαδικτυακής διαφήμισης
Εκστρατεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
157 Ο αριθμός των συνδέσμων από άλλο ιστότοπο που συνδέεται με το προφίλ σας αναφέρεται ως:
Πηγαίοι υπερσύνδεσμοι
Εισερχόμενοι σύνδεσμοι
Απήχηση
Εμπλοκή
158 Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει ένας σύνδεσμος σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ονομάζεται ως:
Ποσοστό συνδέσμων
Ποσοστό ανακατεύθυνσης
Ποσοστό κλικ
Ποσοστό επιτυχίας
159 _____ είναι ένα πρότυπο διαφήμισης, στο οποίο ο διαφημιζόμενος πληρώνει όταν έγινε κλικ στη διαφήμισή του.
Πληρωμή ανά διαφήμιση
Κόστος ανά χιλιάδα
Πληρωμή ανά κλικ
Κόστος ανά μετατροπή
160 Η βελτιστοποίηση ιστοτόπων με στόχο την αύξηση της προβολής τους στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αναφέρεται ως:
Βέλτιστα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης (SOE)
Οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης (OSR)
Αναλυτικά αποτελέσματα αναζήτησης (ASE)
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή