Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test B9
0:30:00
161 Οι ενημερωτικές αναφορές που εξηγούν ένα θέμα ή παρουσιάζουν περιπτωσιολογικές μελέτες αναφέρονται ως:
Θεματικές βίβλοι
Ενημερωτικές βίβλοι
Αναφορικές βίβλοι
Λευκές βίβλοι
162 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι μέθοδος προώθησης ιστότοπου;
Ηλεκτρονική διαφήμιση
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Διεξαγωγή διαγωνισμών
163 Ποιο από τα παρακάτω είναι τυπικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης;
Διαφημίσεις
Οργανικές λέξεις
Πλήθος προϊόντων / υπηρεσιών
Λέξεις-κλειδιά
164 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών;
Flickr
Facebook
Google Photos
Twitter
165 Μια λέξη ή φράση για να κατηγοριοποιήσουμε δημοσιεύσεις για ευκολότερη αναζήτηση.
Ετικέτα
Ετικέτα Αναζήτησης
Ετικέτα Θεματολογίας
Ταξινόμηση
166 Ποια από τις παρακάτω ΔΕΝ είναι Υπηρεσία Συντόμευσης URL;
Goo.gl
Bit.ly
Ow.ly
Cws.us
167 Γιατί το Βίντεο Μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά ελκυστικό;
Γιατί μπορούν να διαδοθούν εύκολα.
Δεν είναι εξαιρετικά ελκυστικά.
Γιατί ανεβαίνουν πολύ γρήγορα στο διαδίκτυο.
Γιατί προσελκύουν πολλά σχόλια χρηστών.
168 Η διαδικασία χρήσης εργαλείων για την παρακολούθηση και ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών του ιστοτόπου αναφέρεται ως:
Αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ
Στατιστικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου
Στατιστική ανάλυση ιστού
Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου
169 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι δημοφιλής τύπος βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Προσφορά προϊόντος
Χιουμοριστικό βίντεο
Βίντεο-μαρτυρία
Ζωντανή εκδήλωση
170 Τι ΔΕΝ αποτελεί πηγή κίνησης διαδικτύου για έναν ιστότοπο;
Συστάσεις
Σύσταση από φίλο
Απευθείας κίνηση
Οργανική αναζήτηση
171 Ο αριθμός των ενεργειών που εκτελούνται στο προφίλ ή στη σελίδα σας ονομάζεται:
Ενέργειες
Απήχηση
Εμπλοκή
Κλικ
172 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί τυπικό στόχο μάρκετινγκ;
Θετικά σχόλια πελατών.
Ενημέρωση πελατών.
Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Απευθείας εμπλοκή με τους πελάτες.
173 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί ηλεκτρονικό μάρκετινγκ περιεχομένου;
Οδηγοί
Υπερσυνδέσεις
Κριτικές προϊόντων
Μαρτυρίες
174 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι χαρακτηριστικό των λέξεων-κλειδιών;
Περιγραφικές λέξεις
Πλούσια σε πληρορορίες
Γενικού περιεχομένου
Σχετικές με τον ιστότοπό μας
175 Ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρησιμοποιείται κυρίως για κοινή χρήση (διαμοιρασμό) βίντεο;
Facebook
YouTube
WebVideos
Twitter
176 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι τύπος δημοσίευσης στο Facebook.
Ενημέρωση
Είδηση
Εκδήλωση
Δημοσκόπηση
177 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι κύριο χαρακτηριστικό ενός viral περιεχομένου;
Παραγωγή συζήτησης
Διαφήμιση
Χιούμορ
Πρωτοτυπία
178 Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ αποτελεί πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Πιο οικονομικό σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Αλληλεπίδραση με τους πελάτες (πρόσωπο με πρόσωπο).
Ευκολότερη παρακολούθηση και μέτρηση της προόδου.
Μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη.
179 Ποιος από τους παρακάτω ΔΕΝ είναι πάροχος ανάλυσης ιστότοπων;
Kissmetrics
Web Analytics
Crazy Egg
Moz
180 Ποιο από τα παρακάτω είναι εργαλείο στατιστικών στοιχείων κοινού κοινωνικού δικτύου;
Google Analytics
Twitter Insights
Twitter Analytics
Google Page Insights
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή