Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test E1
0:30:00
1 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο ψηφιακο μάρκετινγκ (digital marketing);
Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας ένα εύρος από διαδικτυακά κανάλια με σκοπό την προσέγγιση πελατών.
Η προσέλκυση κίνησης και επισκεψιμότητας ενός διαδικτυακού τόπου μέσω πληρωμένων και μη, προσπαθειών στην μηχανή αναζήτησης.
Το μάρκετινγκ μέσω ενός δικτύου όπου οι καταναλωτές είναι συνεχώς συνδεδεμένοι με χρήση μίας κινητής συσκευής.
Η προσέλκυση κίνησης και επισκεψιμότητας ενός διαδικτυακού τόπου ή προβολή εμπορικού σήματος μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
2 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο μάρκετινγκ συνεργατών (affiliate marketing);
Η επιβράβευση μιας επιχείρησης για κάθε πώληση/ευκαιρία πώλησης (lead) που πραγματοποιεί για λογαριασμό μιας άλλης επιχείρησης την οποία και προωθεί.
Το μάρκετινγκ μέσω ενός δικτύου όπου οι καταναλωτές είναι συνεχώς συνδεδεμένοι μέσω κινητής συσκευής.
Η αύξηση επισκεψιμότητας (traffic) ενός διαδικτυακού τόπου ή της προβολής του λογότυπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η προσέλκυση κίνησης και επισκεψιμότητας ενός διαδικτυακού τόπου μέσω πληρωμένων και μη ενεργειών μέσω μηχανών αναζήτησης.
3 Θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος (brand) ενός προϊόντος. Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει καλύτερα αυτόν τον στόχο;
Βελτιστοποίηση εξυπηρέτησης πελατών που έχουν ήδη αγοράσει το προϊόν σας.
Πρόκληση ενδιαφέροντος πελατών για το εμπορικό σήμα.
Βελτιστοποίηση αναγνώρισης του εμπορικού σήματος από πιθανούς πελάτες.
Αύξηση αριθμού επισκεπτών του διαδικτυακού τόπου σας με σκοπό να δουν το εμπορικό σας σήμα.
4 Έχετε μια ατομική επιχείριση με μπαχαρικά και βότανα στη Γαλλία και επιθυμείτε να πουλήσετε τα προϊόντα σας στη Νοτιοανατολική Ασία. Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί πιθανό περιορισμό στη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγ;
Η αδυναμία να στοχεύσετε στο επιθυμητό κοινό.
Το υψηλό κόστος μιας τέτοιας καμπάνιας.
Η έλλειψη δέσμευσης πελατών.
Η απαιτούμενη χρονική δέσμευση που απαιτείται.
5 Ποιο από τα προτεινόμενα είναι συχνά το κυριότερο στοιχείο μίας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing);
Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες που δεν έχουν κληθεί ποτέ στο παρελθόν για αύξηση πελατολογίου.
Σχεδιασμός καμπάνιας επικοινωνίας μέσω συμβατικού ταχυδρομείου.
Ευθυγράμμιση εταιρικών στόχων με τους στόχους του μάρκετινγκ.
Σχεδιασμός επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο.
6 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει μια καλή πρακτική διαδικτυακής προώθησης μιας συνεπούς εταιρικής ταυτότητας και σχεδιασμού;
Η χρήση παρόμοιου ύφους στο περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια επικοινωνίας.
Η χρήση διαφορετικού λογότυπου και συνδυασμού χρωμάτων σε κάθε διαδικτυακό κανάλι.
Η ανάρτηση ασυνεπών μηνυμάτων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η χρήση προσωπικών απόψεων σε μηνύματα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
7 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει έναν τύπο διαδικτυακού περιεχομένου που τυπικά αντιπροσωπεύεται από μια φωτογραφία με χιουμοριστικό κείμενο;
Λευκή βίβλος (Whitepaper).
Μιμήματα (Meme).
Μαρτυρία (Testimonial).
Οδηγός Προϊόντος (Product guide).
8 Ποιο από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα ένα κατάλογο επιχειρήσεων (business directory);
Βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα για χρήση σε φορητές συσκευές.
Διαδικτυακός τόπος όπου οι οργανισμοί/εταιρείες ομαδοποιούνται ανά κατηγορία.
Διαδικτυακή πλατφόρμα όπου διαδικτυακές κοινότητες μοιράζονται πληροφορίες.
Εφαρμογή σχεδιασμένη να τρέχει μέσα από ένα πρόγραμμα περιήγησης (web browser).
9 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο διεπαφή χρήστη (user interface);
Διαδικτυακές τοποθεσίες ειδικά σχεδιασμένες για εύκολη ανάγνωση και περιήγηση από χρήστες με αναπηρία.
Διαδικτυακές τοποθεσίες ειδικά σχεδιασμένες για να εμφανίζονται σε διαφορετικές εφαρμογές περιήγησης ιστού χωρίς να χάνεται το περιεχόμενό τους ή η δυνατότητα περιήγησης.
Αντικείμενα σε ένα διαδικτυακό τόπο με τα οποία ο χρήστης αλληλεπιδρά.
Η συνολική εμπειρία που έχει αποκομίσει ο χρήστης μετά τη χρήση της διαδικτυακής τοποθεσίας.
10 Ποιος από τους προτεινόμενους όρους περιγράφει μια διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μία μέθοδος προώθησης της διαδικτυακής σας τοποθεσίας;
Κατάλληλη υπηρεσία φιλοξενίας ιστοτόπου.
Δίκτυο μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.
Υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου.
11 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης (Search Engine Optimisation (SEO));
Η προσέλκυση κίνησης και επισκεψιμότητας ενός διαδικτυακού τόπου μέσω πληρωμένων και μη, προσπαθειών στη μηχανή αναζήτησης.
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για βελτιωμένη ταχύτητα λήψης/κατεβάσματος (download speed).
Επιρροή στη θέση προβολής/εμφάνισης ενός διαδικτυακού τόπου στην κατάταξη των αποτελεσμάτων, άνευ πληρωμής, μιας μηχανής αναζήτησης.
Σχεδίαση διαδικτυακών τόπων για σωστή εμφάνισή τους, ασχέτως συσκευής στην οποία προβάλλεται.
12 Διαχειρίζεστε ένα Ιταλικό εστιατόριο ονόματι Pronto Mario στο Μάντσεστερ της Αγγλίας και θέλετε να βελτιώσετε την απόδοση της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Ποιον από τους προτεινόμενους συνδυασμούς λέξεων-κλειδιά (keywords) θα επιλέγατε για να βελτιστοποιήσετε την απόδοση του περιεχομένου του διαδικτυακού σας τόπου;
Ιταλικό εστιατόριο, Εστιατόριο στο Μάντσεστερ, Pronto Mario.
Φαγητό διαδικτυακά, Ιταλός Mario, Δείπνο.
Φαγητό εστιατορίου, Μάντσεστερ, Ιταλικό φαγητό.
Φαγητό, Pronto, Mario.
13 Σας έχει ζητηθεί να σχεδιάσετε το περιεχόμενο για μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει την καλύτερη προσέγγιση αυτής της εργασίας που σας ανατέθηκε;
Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα για την ανάπτυξη και δημοσίευση περιεχομένου και επιλέξτε σχετικές μορφές περιεχομένου.
Αποφασίστε σε καθημερινή βάση ποια θέματα θα αναρτήσετε και τη μορφή που θα χρησιμοποιήσετε.
Επαναχρησιμοποιήστε υπάρχον περιεχόμενο από άλλες πηγές και αποφύγετε τη δημιουργία πρωτότυπου υλικού.
Αναρτήστε περιεχόμενο στον προσωπικό σας λογαριασμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά μόνο στην αρχή της καμπάνιας.
14 Ποιος από τους προτεινόμενους τύπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζεται στην εικόνα;
Ομάδα (Group)
Εκδήλωση (Event)
Εταιρική (Business)
Προσωπική (Personal)
15 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο βίντεο μάρκετινγκ;
Χρήση μιας άλλης επιχείρησης για την προώθηση της δικής σας.
Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για άμεση προσέγγιση πελατών και επίτευξης των στόχων του μάρκετινγκ.
Χρήση ήχου και κινουμένων εικόνων για προώθηση δραστηριοτήτων.
Χρήση βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας για να βελτιώσετε τη θέση προβολής/εμφάνισης σε μηχανές αναζήτησης.
16 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει καλύτερα μια πρακτική για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα;
Ανάρτηση μόνο μακροσκελών κειμένων.
Περιστασιακή ανάρτηση όταν θα διαθέτετε ελεύθερο χρόνο.
Ανάρτηση τυπικού και απρόσωπου περιεχομένου.
Τακτικές αναρτήσεις, με σχετικούς και ενδιαφέροντες διαγωνισμούς.
17 Ένας πελάτης έχει αναρτήσει ένα αρνητικό σχόλιο σχετικά με το προϊόν σας στα κοινωνικά δίκτυα. Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης αρνητικών σχολίων στα κοινωνικά δίκτυα;
Μην απαντάτε ποτέ σε αρνητικά σχόλια που γίνονται από πελάτες μέσω διαδικτύου.
Αναρτήστε μια απάντηση αντιμετωπίζοντας το παράπονο εγκαίρως.
Αναρτήστε μια απάντηση κριτικάροντας τον πελάτη για την αρνητική του κριτική.
Συγκρατήστε το αρνητικό σχόλιο αλλά μην απαντήσετε στον πελάτη μέσω διαδικτύου.
18 Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί παράδειγμα μάρκετινγκ σε πλατφόρμες μηχανών αναζήτησης (search engine marketing (SEM));
Bitly
Google Adwords
Twitter
MailChimp
19 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο συναίνεσης/μη συναίνεσης (opt-in);
Η ανακατεύθυνση στη δική σας διαδικτυακή τοποθεσία μέσω κλικ σε μια υπερσύνδεση μιας άλλης διαδικτυακής τοποθεσίας.
Η χρήση δύο διαφορετικών προτύπων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η αξιολόγηση τους βάσει των ποσοστών απόκρισης τους.
Η επιλογή ενός πλαισίου επιβεβαίωσης που δηλώνει ότι ο χρήστης επιθυμεί να υπάρξει μελλοντική επικοινωνία.
Η δυνατότητα αναγνώρισης των φίλων σας από φωτογραφίες και ο διαμοιρασμός εικόνων κατά την ενημέρωση της κατάστασης σας.
20 Θέλετε να μπορείτε να στοχεύετε πελάτες με βάση την τοποθεσία τους. Ποιο από τα προτεινόμενα αναφέρεται σ’ έναν τύπο μάρκετινγκ που επιτρέπει κάτι τέτοιο;
Κινητή συσκευή (Mobile).
Περιεχόμενο (Content).
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (E-mail).
Θυγατρικές (Affiliate).
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή