Skip to main content
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
i-Center
Αρχική
Πιστοποιήσεις
Εφαρμογές Γραφείου Βασικό (ΑΣΕΠ)
Εφαρμογές Γραφείου Προχωρημένο
Φωτογραφία
Ιστοσελίδες
Μάρκετινγκ
Προγραμματισμός
English LTE
Μάθημα
Πληροφορίες
Ποιοι είμαστε
Φωτογραφίες
Πολιτική Απορρήτου
Επικοινωνία
Επικοινωνία
Χάρτης
Πλατφόρμα
0:30:00
Digital Marketing Test E2
0:30:00
21 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει καλύτερα έναν τύπο διαφήμισης κινητών συσκευών που βασίζεται σε διαδικτυακά ερωτήματα χρηστών;
Προβολή (Display).
Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media).
Αναζήτηση (Search).
Εφαρμογή (Application).
22 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου (Analytics);
Η διαδικασία προσαρμογής περιεχομένου ώστε να αρμόζει σε διαφορετικές κατηγορίες κοινού.
Η διαδικασία εντοπισμού και αξιολόγησης της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε μια διαδικτυακή τοποθεσία.
Ένα σύστημα δημιουργίας διαδικτυακών τοποθεσιών που είναι προσβάσιμες από άτομα με αναπηρία.
Ένας τρόπος βελτιστοποίησης ιστοσελίδων με σκοπό να εμφανίζονται σε καλύτερη θέση/κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
23 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει καλύτερα τη χρήση του split testing στη διαδικτυακή διαφήμιση;
Η αποστολή μίας και μόνο διαδικτυακής διαφήμισης με σκοπό την προσέγγιση πιθανών πελατών.
Η καταμέτρηση του αριθμού επισκεπτών που κάνουν κλικ σε μια άλλη διαδικτυακή τοποθεσία και ανακατευθύνονται στη δική σας.
Η χρήση δύο διαφορετικών σχεδίων διαδικτυακής διαφήμισης και η αξιολόγηση τους βάσει των ποσοστών απόκρισης τους.
Η ανάρτηση μιας διαφήμισης στον προσωπικό σας λογαριασμό ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης και η καταμέτρηση των “Μου αρέσει!” που έχει λάβει.
24 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο των διαδικτυακών αναλυτικών στοιχείων (web analytics): ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate);
Ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών που κατέληξαν πελάτες διαιρούμενος με το συνολικό αριθμό των μοναδικών επισκεπτών, σε μορφή ποσοστού.
Το πλήθος εμφάνισης μιας διαφήμισης σ’ έναν επισκέπτη.
Το ποσοστό των συνεδριών από επισκέπτες που έφυγαν από τη διαδικτυακή τοποθεσία από το ίδιο σημείο που μπήκαν, χωρίς περαιτέρω αλληλεπίδραση.
Την πραγματική τιμή που πληρώνεται ανά κλικ για μια διαφήμιση, σε μορφή ποσοστού.
25 Ποιο από τα προτεινόμενα είναι εργαλείο για Στατιστικά Στοιχεία Κοινού (Insights) των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Facebook Page Insights
Google AdWords
Συνεχής Επαφή
Drupal
26 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο των αναλυτικών στοιχείων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail analytics): ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate);
Το ποσοστό των ατόμων που ανοίγουν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το ποσοστό των μη-παραδομένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω e-mail.
Ο αριθμός των ατόμων που ακυρώνουν τη συνδρομή τους από μία ψηφιακή λίστα λήψης μηνυμάτων.
Το ποσοστό των κλικ που λαμβάνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια καμπάνια.
27 Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα τον όρο κόστος ανά μετατροπή (cost per conversion – CPC) που χρησιμοποιείται στα αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου για τη διαδικτυακή διαφήμιση;
Το ποσό που πληρώνεις για να προβληθεί μια διαφήμιση 1000 φορές.
Η τιμή που πληρώνεις κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμιση.
Η μέση τιμή που πληρώνεις για κάθε άτομο που ολοκληρώνει μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Η μέση τιμή που πληρώνεις για να αποκτήσεις μια ευκαιρία πώλησης (lead) ή ένα νέο πελάτη.
28 Ποιος από τους προτεινόμενους όρους περιγράφει έναν τύπο μάρκετινγκ στον οποίο μία επιχείρηση δέχεται επιβράβευση για κάθε πώληση/ευκαιρία πώλησης (lead) που παράγει για άλλες επιχειρήσεις τις οποίες προωθεί;
Κινητών (Mobile)
Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine)
Συνεργατών (Affiliate)
Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
29 Σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής ευκαιριών πώλησης (leads). Ποια από τις προτεινόμενες προτάσεις περιγράφει καλύτερα αυτόν τον σκοπό;
Πρόκληση καταναλωτικού ενδιαφέροντος για την αγορά των προϊόντων σας.
Παροχή βελτιωμένης εξυπηρέτησης σε πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα σας.
Αύξηση του πλήθους επισκεπτών της διαδικτυακής τοποθεσίας σας.
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σας σήματος από υποψήφιους πελάτες.
30 Σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ ως τμήμα της συνολικής σας στρατηγικής μάρκετινγκ. Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί τυπικό πλεονέκτημα της χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Κατάλληλο για οποιοδήποτε προϊόν και υπηρεσία.
Κατάλληλο για πωλήσεις πρόσωπο-με-πρόσωπο (face-to-face).
Υλοποιείται με ελάχιστη διαχείριση.
Αποδοτικότερο, ως προς το κόστος, συγκριτικά με παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.
31 Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί πιθανό περιορισμό του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Ακριβότερο συγκριτικά με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ.
Έλλειψη της εμπλοκής με τον πελάτη λόγω της χρήσης διαδικτυακών καναλιών.
Έλλειψη της πρόσωπο-με-πρόσωπο επαφής λόγω της χρήσης διαδικτυακών καναλιών.
Δυσκολία στην ανίχνευση και μέτρηση της προόδου των ενεργειών μάρκετινγκ που έχουν γίνει.
32 Σχεδιάζετε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για έναν πελάτη. Ποιο από τα προτεινόμενα πλάνα θα έπρεπε να συμπεριλάβετε στην στρατηγική σας;
Δημιουργίας εκστρατείας κειμένου, εικόνων και βίντεο.
Επικοινωνίας πρόσωπο-με-πρόσωπο (face-to-face).
Εκστρατείας αποστολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Τηλεφωνικής επικοινωνίας με πελάτες που δεν έχουν κληθεί ποτέ στο παρελθόν (cold calling).
33 Ποιο από τα προτεινόμενα εμφανίζεται στην εικόνα;
Μιμήματα (Mime)
Λίστα (List)
Οδηγός (Guide)
Μαρτυρία (Testimonial)
34 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει μια εφαρμογή που αποθηκεύεται σε έναν απομακρυσμένο διακομιστή (remote server) και προσφέρεται από το διαδίκτυο μέσω ενός προγράμματος περιήγησης (web browser interface);
Ιστολόγιο (Blog)
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
Διαδικτυακή Εφαρμογή (Web Application)
Εφαρμογή Κινητού (Mobile Application)
35 Ποιο από τα προτεινόμενα αποτελεί τυπικά το τελευταίο βήμα στην δημιουργία διαδικτυακής παρουσίας (online presence);
Καταχώρηση σε μία υπηρεσία φιλοξενίας διαδικτυακών τοποθεσιών (hosting service).
Σχεδιασμός της διαδικτυακής τοποθεσίας σας.
Προώθηση της διαδικτυακής τοποθεσίας σας.
Καταχώρηση της διεύθυνσης της διαδικτυακής τοποθεσίας σας.
36 Είστε εκπαιδευμένος στον τομέα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μία νεοσύστατη διαδικτυακή τοποθεσία ηλεκτρονικού εμπορίου. Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει έναν τρόπο προώθησης της διαδικτυακής τοποθεσίας;
Έλεγχος αν η διαδικτυακή σας τοποθεσία έχει σχεδιαστεί ώστε να απεικονίζεται σωστά σε κινητά (responsive design).
Καταχώρηση σε μία υπηρεσία φιλοξενίας διαδικτυακών τοποθεσιών (hosting service).
Καταχώρηση της διεύθυνσης της διαδικτυακής τοποθεσίας σας.
Καταχώρηση της διαδικτυακής τοποθεσίας σας σε μία μηχανής αναζήτησης (search engine).
37 Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει καλύτερα τον όρο λέξη κλειδί (keyword);
Μία λέξη ή φράση η οποία έπεται ενός συμβόλου θέματος (hash sign) και χρησιμοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναγνώριση μηνυμάτων πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα.
Μία σημαντική λέξη ή λέξεις που χρησιμοποιούνται για την εύρεση πληροφοριών όταν γίνεται αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Η συμπερίληψη μιας εισαγωγής στο κοινό που προκαλεί την άμεση ανταπόκριση του.
Η περιγραφή μίας εικόνας με κείμενο στον κώδικα HTML μίας ιστοσελίδας.
38 Σχεδιάζεται μία νέα εκστρατεία μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μία λογιστική επιχείριση. Ποια από τις προτεινόμενες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η καταλληλότερη για επαγγελματική δικτύωση;
Twitter
Instagram
Linkedin
Facebook
39 Εργάζεστε σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και σας έχει ζητηθεί να παρακολουθείτε την πρόοδό της. Ποιο από τα προτεινόμενα περιγράφει καλύτερα το έργο σας;
Προσδιορισμός των απαραίτητων αλλαγών στην περίπτωση που οι στόχοι επιτευχθούν και εφαρμοστούν.
Ο ορισμός στόχων για την εκστρατεία και η εγκατάσταση εργαλείων για την παρακολούθηση της συμμετοχής.
Προσδιορισμός της μορφοποίησης του περιεχομένου και δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου.
Αναγνώριση των καταλληλότερων πλατφορμών για το κοινό που στοχεύεται.
40 Ποιος από τους προτεινόμενους τύπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζεται στην εικόνα;
Εκδήλωση (Event)
Εταιρική (Business)
Προσωπική (Personal)
Ομάδα (Group)
Χρησιμοποιούμε cookies ανώνυμα μόνο για λόγους στατιστικής ανάλυσης. Τα cookies μας δεν αποθηκεύουν προσωπικά δεδομένα.
Αποδοχή